شناسه خبر:69795
1402/3/13 08:53:36

سپهرغرب، گروه سرآمدان: شهید حسن آهوپای در وصیت‌نامه‌اش نوشت: ملت عزیز ایران بدانید اطاعت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی واجب است و همگان بدانند که این آقا فرزند صالح سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) است که آرمان‌ها و آرزوهای ملت‌ها را در خود مجسم کرده بود.

شهید حسن آهوپای در هفتم فروردین 1341 در شهر خون و قیام به دنیا آمد و سرانجام پس از چندی مجاهدت در 10 اردیبهشت 1361 در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به شهادت رسید و در شیخان قم آرام گرفت.
در وصیت‌نامه شهید حسن آهوپای آمده است؛ با سلام به ارواح طیبه چهارده معصوم (علیهم‌السلام) و همه علماء و صلحاء، شهداء و مومنین و مومنات، مخصوصاً سلام و عرض ادب خدمت آخرین پیام رسان الهی، قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب‌الزمان (ع).
پدر و مادر گرامیم، برادران عزیزم و خواهر عزیزم و ملت عزیز ایران بدانید که امروز اطاعت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی واجب است طبق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید (اطیعوالله و اطیعوالرسول) و همگان بدانند که این آقا فرزند صالح سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) است که آرمان‌ها و آرزوهای ملت‌ها را در خود مجسم کرده بود و برای آزادی اراده و بازگرداندن کرامت آنان و ایجاد زندگی امن و به دور از ظلم جنگید و درس آزادگی را به ما آموخت. عزیزانم محکم ترین رابطه بین خدا و بنده نماز است نماز، نماز. از تمامی افراد خانواده اقوام و دوستان حلالیت می‌طلبم به امید پیروزی حق. والسلام.

شناسه خبر 69795