شناسه خبر:69852
1402/3/16 09:58:53

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ساوه گفت: مأمور انتظامی این شهرستان حین انجام عملیات از سوی قاچاقچی مواد مخدر زیر گرفته شد.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی اظهار کرد: در جریان یک عملیات مبارزه با مواد مخدر نیروهای تخصصی این پلیس به محل اختفای قاچاقچی خُرده‌فروش مواد مخدر در شهر ساوه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: قاچاقچی سابقه‌دار که حین توزیع مواد بود، پس از مشاهده مأموران انتظامی به بهانه فرار اقدام به زیر گرفتن یکی از نیروهای این فرماندهی کرد، اما با مقاومت این مأمور فداکار مواجه شد.
سرهنگ عیسی‌آبادی با بیان اینکه به‌علت ایثار این مأمور قاچاقچی دستگیر شد، افزود: مأمور وظیفه‌شناس پس از عملیات به مرکز درمانی منتقل شد و هم‌اکنون تحت مداوا قرار دارد و ضعیت عمومی وی از سوی کادر درمان مساعد گزارش شده است.
وی یادآور شد: مأموران در جریان این عملیات موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین و لوازم اوزان شدند و هم‌اکنون متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام‌های قضائی تحویل داده شده است.
گفتنی است؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه، امام‌جمعه این شهرستان و برخی از مسئولان از این مأمور وظیفه‌شناس عیادت کردند.

شناسه خبر 69852