شناسه خبر:69876
1402/3/17 08:40:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز کرد: حدود 20 میلیون لیتر از انواع فرآورده نفتی بنزین، نفتگاز و نفت سفید در تعطیلات اخیر از انبارهای نفت استان همدان خارج شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: در دو روز 14 و 15 خردادماه جاری 19 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت از انبارهای نفت استان همدان به مقاصد مصرف ارسال شد.
وی افزود: از میزان فوق 18 میلیون لیتر از انبار نفت ایثارگران همدان و مابقی از انبار نفت نوشیجان ناحیه ملایر خارج شده که درمجموع این حجم از عملیات سوخت‌رسانی توسط 675 دستگاه نفتکش انجام شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: در دو روز اشاره‌شده بیش از 14 میلیون لیتر بنزین، پنج میلیون و 400 هزار لیتر نفتگاز و 168 هزار لیتر نفت سفید از انبارهای استان بارگیری و خارج شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: سوخت‌رسانان در همه ایام سال به‌صورت شبانه‌روزی درتلاش هستند و براساس برنامه‌ریزی ابلاغی علاوه‌بر سوخت مورد نیاز استان، سوخت بسیاری از مناطق دور و نزدیک کشور را نیز تأمین می‌کنند.
وی تأکید کرد: ما به‌عنوان مجموعه‌ای از بدنه دولت مردمی سیزدهم، خدمت‌گزاری به مردم شریف و مسافران را مشی خود دانسته و تأمین بی‌وقفه، ذخیره‌سازی مطمئن، نگهداشت مستمر و توزیع مطلوب انواع سوخت را رسالت خود می‌دانیم؛ اما از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم در مصرف انواع حامل‌های انرژی صرفه‌جو باشند و به‌خاطر رفاه خود و آیندگان، مصرف بهینه را در اولویت قرار دهند.

شناسه خبر 69876