شناسه خبر:69879
1402/3/17 08:43:39
هم‌زمان با تغییر ساعت شروع به‌کار ادارات؛

ناوگان حمل‌ونقل عمومی از پنج صبح در خدمت مردم

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان ابراز کرد: هم‌زمان با تغییر ساعت شروع به‌کار ادارات، ناوگان حمل‌ونقل عمومی از پنج صبح در خدمت مردم است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمحمد پوروخشوری با اشاره به ابلاغ استاندار درخصوص تغییر ساعت کاری ادارات و تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار همدان جهت خدمات‌رسانی مطلوب ناوگان حمل‌ونقل عمومی به شهروندان، گفت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قبلی تمهیدات لازم به‌ویژه آمادگی رانندگان و رفع نواقص فنی اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی شهروندان تدارک دیده شده بود.
وی با تقدیر از همراهی و‌ همکاری کارکنان این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزود: کارکنان فنی و غیر فنی حوزه اتوبوسرانی برای آماده‌سازی ماشین‌ها، تعویض روغن و تأمین گازوئیل اتوبوس‌ها از چهار صبح سر کار حاضر بودند و با تلاش این مجموعه اتوبوس‌ها یک ربع به پنج مشغول خدمت‌رسانی شدند.
این مقام مسئول در حوزه حمل‌ونقل شهری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه این سازمان به‌صورت 24 ساعته درحال خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: 130 دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی مشغول خدمت‌رسانی هستند و با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات و با وجود تعداد کم مسافر، شاهد همراهی این عزیزان هستیم.
وی به خدمات‌رسانی بخش تاکسیرانی اشاره کرد و افزود: برای استفاده از ظرفیت بخش تاکسیرانی و افزایش رضایتمندی رانندگان و مسافران شیفت‌بندی خطوط اجرا شده که خوشبختانه با حضور بازرسان در ابتدا، میانه و انتهای خطوط، مشکلی به این سازمان گزارش نشده است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان یکی از برنامه‌های این سازمان را پایش تقاضای سفر در روزهای آینده جهت ارائه خدمات مطلوب دانست و تصریح کرد: با گذشت زمان و پایش تغییر رفتار شهروندان امکان تغییر در ظرفیت خطوط حمل‌ونقل عمومی وجود دارد و بنابر وظیفه ذاتی که داریم، باید خدمات به بهترین شکل به شهروندان ارائه شود.

شناسه خبر 69879