شناسه خبر:69940
1402/3/18 09:33:05

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در دره‌شهر، گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده، مقدمات راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی در این شهرستان فراهم شده است.

بهزاد علیزاده روز چهارشنبه در بازدید از مراکز بهداشتی شهرستان دره‌شهر اظهار کرد: با توجه به دوری شهرستان‌های حوزه جنوب استان از مرکز استان، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان‌ها ضروری است.
وی یادآور شد: هفته‌های گذشته نخستین محموله ام‌.آر.آی وارد شهرستان آبدانان شد و به‌زودی قرار است آنژیوگرافی در شهرستان دره‌شهر برای استفاده شهرستان‌های حوزه جنوب استان احداث شود.
نماینده مردم ایلام با اشاره به اینکه مردم شهرهای جنوبی استان هر روز باید مسافت زیادی را به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار طی کنند، گفت: اگر این امکانات در شهرهای آبدانان و دره‌شهر مستقر شوند، بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.
علیزاده با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی درمانی عباس‌آباد دره‌شهر تکمیل شده است، عنوان کرد: مرکز بهداشتی درمانی قلعه تسمه پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد دارد.
وی اضافه کرد: مرکز بهداشتی درمانی دشت‌آباد نیز تحویل داده شده است و مرکز فوریت شهرستان بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: عملیات اجرایی ساختمان بهداشت و درمان دره‌شهر آغاز و پیمانکار آموزشگاه بهورزی که رها شده بود انتخاب و کار آن در حال انجام است.
نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنا به پیگیری‌های استانی و ملی تجهیزات مورد نیاز این مراکز تأمین شده است.
شهرستان دره‌شهر با جمعیت 70 هزار نفری در 120 کیلومتری ایلام قرار دارد.

شناسه خبر 69940