شناسه خبر:69946
1402/3/18 09:42:51

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: 460 کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان از ابتدای امسال تاکنون خط‌کشی شده است.

علی روان صبح روز چهارشنبه گفت: این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون 460 کیلومتر خط‌کشی را در سطح راه‌های مواصلاتی استان انجام داده است.
وی افزود: یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی جاده‌ها، خط‌کشی راه‌ها است که انجام عملیات خط‌کشی جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان در دستور کار این اداره قرار دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این عمل می‌توان به هدایت وسایل نقلیه، افزایش ایمنی راه‌ها، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط، آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی می‌توان اشاره کرد.
روان در مورد دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام هم توضیح داد: انجام 71 کیلومتر درزگیری، یک هزار و 689 تن آسفالت جهت لکه‌گیری، 11 کیلومتر میکروسرفیسنگ ازجمله این اقدامات از ابتدای سال جاری بوده است.

شناسه خبر 69946