شناسه خبر:69955
1402/3/18 09:52:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور آب و فاضلاب صحنه گفت: عملیات لوله‌گذاری و اصلاح شبکه توزیع فرسوده و معیوب آب روستای کندوله از توابع بخش‌ دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه به منظور کاهش هدررفت و ارتقای وضعیت کمی و کیفی آب شرب، آغاز شد.

جلیل حیدری با اشاره به اینکه اجرای این پروژه موجب جلوگیری از هدر رفت آب شرب می‌شود و آب شرب سالم و پایدار به صورت شبانه‌روزی در دسترس مردم روستا قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: شبکه توزیع آب روستا در سال 1375 اجرا شده است و باتوجه به توسعه روستا، نه تنها فرسوده بود بلکه پاسخگوی نیاز جمعیت یک‌هزار نفری با 250 اشتراک آب روستا و گستردگی آن نبود.
وی طول لوله‌گذاری موردنیاز را 200 متر لوله سایز 75 اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود همزمان با پایان پروژه موجب افزایش و بهبود شرایط بهداشتی آب آشامیدنی و افزایش فشار آب و رضایت مشترکین در این روستا باشیم.
مدیر امور آب و فاضلاب صحنه همچنین از اهالی روستای کندوله خواست با رعایت مدیریت مصرف و همچین عدم استفاده از آب شرب جهت مصارف ساخت و ساز، فضای سبز و احشام شرکت آب و فاضلاب را در تداوم خدمات برای تأمین آب پایدار روستای کندوله یاری کنند.
وی در ادامه همچنین از مشترکین خواست، در صورت مشاهده هرگونه شکستگی خطوط و انشعابات و استفاده غیرمجاز از آب شرب، مراتب را به شماره تلفن 122 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به این موارد رسیدگی شود

شناسه خبر 69955