شناسه خبر:70287
1402/3/27 08:17:43

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان از روند ساخت پروژه 480 واحدی شهرک فرهنگیان همدان بازدید و سنگ‌اندازی‌ها و ترک فعل برخی مسئولان را عامل کُندی پروژه عنوان کرد.

حسن خانجانی‌موقر صبح پنجشنبه از روند ساخت پروژه 480 واحدی شهرک فرهنگیان همدان بازدید کرد و ضمن اینکه روند کُند آن را مورد انتقاد قرار داد، بر حل مشکلاتش تأکید کرد.
دادستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: در شرایطی که خانه‌دار شدن مردم می‌تواند امیدبخش باشد، به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ‌اندازی برخی مسئولان، روند ساخت پروژه مسکونی 480 واحدی شهرک فرهنگیان در مقاطعی متوقف شده و یا کُند است.
خانجانی‌موقر ابراز کرد: آن‌گونه که متولیان ساخت پروژه عنوان می‌کنند، آغاز عملیات اجرایی پروژه بهمن‌ماه سال 99 بوده و ماه‌های نخست پیشرفت خوبی داشته است.
وی اظهار کرد: این پروژه در 60 هزار متر مربع زیربنا شامل 48 بلوک 5/5 طبقه 10 واحدی در دست ساخت است، با این وجود به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ‌اندازی برخی مسئولان، روند ساخت پروژه در مقاطعی متوقف و یا کُند شده است.
دادستان همدان افزود: جای سؤال است که چرا مسئولان هنوز به‌منظور صدور پروانه و یا بیمه‌های مربوطه برای این پروژه اقداماتی که باید، انجام نداده‌اند و شرایط را برای سازنده دشوار کرده‌اند!
وی عنوان کرد: زمانی که تعداد قابل توجهی از مردم برای صاحب خانه شدن به هر دری می‌زنند، نباید شرایط را برای متقاضیان این واحدهای مسکونی که گفته شده 90 میلیون تومان سهم خود را پرداخته کرده‌اند، سخت کرد.
خانجانی‌موقر قول مساعد داد با بررسی مشکلات موجود و پیگیری و مکاتبه با دستگاه‌های متولی علت تأخیر در همکاری و هماهنگی آنان با سازنده پروژه مشخص و برای حل مشکلات راهکارهای قانوی ارائه شود.

شناسه خبر 70287