شناسه خبر:70297
1402/3/27 08:59:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی سوخت‌رسانان برای ارائه خدمات در تابستان 1402 خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، 24 خردادماه جاری امین روستایی از آماده‌باش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای سوخت‌رسانی در تابستان خبر داد و در همین راستا دیدارهایی جداگانه با اعضای اتحادیه صنفی جایگاه‌داران و پیمانکاران حمل‌ونقل استان برگزار کرد.
وی گفت: به حول و قوه الهی و با همراهی و همدلی تمامی سطوح از مدیریت عامل شرکت تا پایین‌ترین رده سازمانی و از کارکنان شاغل در واحدهای عملیاتی، پشتیبانی و نواحی تابعه تا متصدیان نازل‌های فروش جایگاه‌ها و رانندگان حمل‌ونقل سوخت، روند سوخت‌رسانی تاکنون عادی و به سهولت در جریان بوده و تداوم این شرایط در تعطیلات تابستانی امسال هدف ما از برگزاری این نشست‌ها است.
این مقام مسئول افزود: خیال راحت از دسترسی به سوخت مورد نیاز و آسودگی خاطر مسافران و گردشگرانی که همدان را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده یا از آن عبور می‌کنند، دغدغه و انگیزه همه مجموعه از برپایی این‌گونه جلسات است.
وی اذعان کرد: ذخیره‌سازی کافی بنزین در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر پیش‌بینی شده و همه کارکنان در آمادگی کامل برای بارگیری و ارسال محمولات نفتی هستند.
روستایی با اشاره به اینکه کارت هوشمند سوخت مانند دیگر مدارک هویتی خودرو نیازمند مراقبت و نگهداری است، یادآور شد: کارت بنزین آزاد صرفاً برای مواقع اضطراری در تمامی جایگاه‌ها پیش‌بینی شده و موجود است؛ اما مدیریت مصرف بهینه سوخت، ارزشی بوده که همه باید به آن واقف و پایبند حفظ سرمایه‌های ملی باشیم.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: نقش جایگاه‌داران در اجرای طرح نظام توزیع سوخت و سامان‌دهی کارت‌های هوشمند بنزین و نفتگاز مهم است و برخورد صمیمانه همراه با سعه صدر حداقل انتظار مراجعه‌کنندگان به این مراکز است که باید مد نظر عوامل شاغل در جایگاه‌ها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: خرید به‌موقع محمولات نفتی توسط جایگاه‌داران، انتقال فرآورده در سریع‌ترین زمان ممکن از انبار نفت تا جایگاه سوخت در تعهد شرکت‌های حمل‌ونقل و رعایت اصول ایمنی در تمامی فرآیندهای تولید و تحویل خدمات بسیار مهم و حیاتی است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش خود را در صیانت از منافع ملی، حمایت از مصرف‌کننده و جلوگیری از قاچاق سوخت متعهد می‌داند و تمهیدات لازم در این موارد اندیشیده شده است.

شناسه خبر 70297