شناسه خبر:70626
1402/4/4 08:37:39

سپهرغرب، گروه خبر: طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با حضور بازرسان اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باهدف ایجاد ظرفیت‌های جدید آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای،همگام با سراسر کشور در استان همدان اجرا شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، وهب مختاران،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‎ای استان همدان با اشاره به اینکه طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با هدف بهبود، ارتقا و افزایش ‌بهره‌وری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است،گفت:اجرای این طرح کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی را بهمراه خواهد داشت.
مختاران نظارت کارآمد و اصلاح گر را از دیگر اهداف طرح نجم عنوان کرد و افزود: این طرح از 27 خرداد تا 2 تیر ماه همزمان با سراسر کشور با هدف پیشگیری و برنامه‌ریزی هدفمند اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد:بازرسین اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور کورورش پرتویی،مصطفی گراوندی به ترتیب مسئول و کارشناس حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه و همچنین روح اله جوکار مسئول حراست فنی و حرفه ای استان ایلام بهمراه مراد اسلامی مسئول حراست فنی و حرفه ای استان جهار محال و بختیاری،مراکز تابعه این استان را ارزیابی کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان تصریح کرد: 21 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان همدان توسط ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بازدید و بررسی شد.

شناسه خبر 70626