شناسه خبر:70633
1402/4/4 08:45:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 187 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

محمود کشاورز با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 30 مورد مددجویان بهزیستی، 96 مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و 61 مورد خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران،اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است، تصریح کرد: در سه ماهه‌ نخست سال جاری برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ 412 میلیون و 625 هزارو 270 ریال از پرداخت هزینه‌ اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در طول سه ماهه نخست سال جاری مبلغ 266 میلیون و 391 هزارو 720 ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.
کشاورز با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ 146 میلیون و 233هزار و 550 ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ی گازبها اعمال شده است، تصریح کرد: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد 80/ج/2 و 88/ث/5 قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به این‌که اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی‌ای که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز صرفاً یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

شناسه خبر 70633