شناسه خبر:70882
1402/4/11 09:32:24

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از مصیبت پیر شدن جمعیت در جوامع غربی درس بگیرند؛ گفت: ازدواج و فرزندآوری دو مقوله مهم برای حمایت از طرف دولت و سپاه بوده که در این راستا تمهیداتی صورت گرفته است.

سردار علی فدوی روز شنبه در جمع تعدادی از خانواده کارکنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی به همه مسائل پرداخته شده و همچنین ائمه معصومین این مسائل را برای ما تبیین کردند که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.
وی افزود: در موضوع فرزندآوری حجاب و امثال آن‌ها در قرآن و روایات ائمه واضح گفته شده است که در اعمال خود آخرت را مدنظر داشته باشیم همچنین در روایات تأکید شده که اگر می‌خواهید از گرفتاری نجات پیدا کنید باید ازدواج کرد و رزق‌ و روزی هم با فرزندآوری زیاد می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: برای اینکه اسباب امر خدا اجرا شود؛ باید مقدمات آنرا فراهم کنیم و این بر عهده حاکمیت است که متناسب با این موضوع حمایت از خانواده‌ها را در دستور کار داشته باشد؛ قوانینی برای حمایت از فرزندآوری مصوب شده که نیازمند پیگیری و اجرا هستد، سپاه نیز در این راستا برای خانواده پاسداران تمهیداتی اندیشیده شده است.
فدوی بیان کرد: مسکن، معیشت، فرزندان، پاسداران و... به‌‌عنوان حکم واجبی است که به‌دنبال آن هستیم تا حمایت شوند و برای اجرای آن تصمیماتی در حال اجرا و پیگیری است.

شناسه خبر 70882