شناسه خبر:70930
1402/4/12 09:11:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آمادگی این اداره‌کل برای خدمت به زائران اربعین و کاروان‌های راهیان نور در استان را اعلام کرد.

فرزاد پیشکاری در دومین جلسه هماهنگی استقبال از کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی در کردستان، به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در مناطق جنگی و همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار کرد: یادآوری حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ و سال‌های دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مؤثر دانست و گفت: امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و استقبال از کاروان‌های راهیان نور کم‌‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: دوران دفاع مقدس سند ماندگار دفاع از مرزهای کشور و هویت انقلاب اسلامی است و باید در حفظ این میراث جاوید تلاش شود.
پیشکاری گفت: اقدامات راهیان نور در بحث جهاد تبیین گنجانده خواهد شد و می‌بایست واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت به جامعه و به ویژه به جوانان و نوجوانان انتقال یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خوشبختانه سال گذشته برای نخستین‌بار مرز باشماق مریوان میزبان زائران اربعین امام حسین (ع) بود و در این راه مردم کردستان ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند، گفت: امسال نیز اداره‌کل کار کردستان آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی خواهد بود و تمام امکانات، تجهیزات و تلاش خود را در این راه به کار می‌گیریم.

شناسه خبر 70930