شناسه خبر:71090
1402/4/15 09:36:33
رئیس هیئت تنیس روی میز همدان:

اعزام صفایی به بازی‌های آسیایی قطعی است

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت تنیس روی میز همدان گفت: اعزام شیما صفایی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین قطعی است و او هم‌اکنون دوره آماده‌سازی خود را سپری می‌کند.

زهره ابوطالبیان روز چهارشنبه اظهار کرد: صفایی بهترین دوران آماده‌سازی خود را سپری می‌کند و در اردوی تیم ملی حضور دارد.
وی اضافه کرد: این نابغه تنیس روی میز همدان برای نخستین‌بار رهسپار بازی‌های آسیایی می‌شود و باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار بگیرد؛ چراکه با توجه به رده سنی مناسب که به‌تازگی وارد بزرگ‌سالان شده است، می‌تواند در المپیک 2024 فرانسه نیز حضور یابد.
ابوطالبیان درخصوص شانس کسب نشان توسط شیما صفایی در بازی‌های آسیایی گفت: باید واقع‌بین باشیم و بدانیم این ورزشکار گام به مسابقاتی می‌گذارد که بهترین‌های تنیس روی میز جهان از قاره آسیا در آن حضور دارند.
وی افزود: اینکه با قهرمانان شرق آسیا فاصله داریم، طبیعی است؛ اما به نسبت سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی را در تنیس‌بازان کشورمان شاهد بوده‌ایم و صفایی نیز برای بهتر شدن تلاش می‌کند.
رئیس هیئت تنیس روی میز همدان درخصوص اعزام هدیه آقامحمدی به مسابقات جهانی نیز گفت: آقامحمدی نیز یکی از بهترین‌های تنیس همدان به‌شمار می‌رود.
وی ادامه داد: این ورزشکار در ترکیب تیم ملی دانشجویان کشورمان عازم مسابقات جهانی به میزبانی کشور چین شد.
ابوطالبیان یادآور شد: هم‌اینک در بخش بانوان جزء بهترین‌های تنیس روی میز کشور هستیم و ستایش ایلوخانی دیگر ورزشکار این استان نیز عازم مسابقات نوجوانان آسیا در کشور قطر شده است.

شناسه خبر 71090