شناسه خبر:71205
1402/4/19 08:35:25

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر گفت: سه هزار کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف شد.

به گزارش سپهرغرب از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی روز یکشنبه در تشریح این خبر سه هزار کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف شد، افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی ابراز کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار سه هزار کیلوگرم مرغ که به‌صورت غیر مجاز از کشتارگاهی در همدان به قصد یکی از استان‌های هم‌جوار بارگیری شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، این محموله با نرخ مصوب در بین مردم توزیع شد.
سرهنگ ساکی همچنین از کشف هشت دستگاه کولر گازی و 200 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.
وی یادآور شد: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل محورهای ارتباطی به دو دستگاه خودرو وانت و کامیون ویژه حمل اثاثیه منزل مشکوک و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی ملایر افزود: مأموران در بازرسی از خودرو وانت هشت دستگاه کولر گازی با متعلقات مربوطه و از خودرو کامیون 200 قلم لوازم خانگی ازجمله چرخ گوشت، خُردکن، چای‌ساز، یخچال و لباسشویی درمجموع به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

شناسه خبر 71205