شناسه خبر:71499
1402/4/26 08:30:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار تویسرکان از برگزاری ویژه‌برنامه روز تویسرکان در روز پنجم مردادماه و سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

حسین افشاری عصر روز گذشته در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه تویسرکان اظهار کرد: وظیفه تعریف‌شده ما تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع نیازهای ضروری مردم همراه با پیشرفت روزانه و سالانه در این خطه است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در شهرستان به‌گونه‌ای است که هر یک گام باید کمک کند که نسبت به روز قبل جلوتر باشیم، افزود: خوشبختانه با وحدت و هم‌افزایی که در شهرستان وجود دارد، این مهم درحال نتیجه دادن است.
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه در حوزه کسب‌وکار در محدوده جغرافیایی تویسرکان سه هزار و 700 میلیارد تومان طرح اقتصادی و دو هزار و 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی درحال اجرا است، گفت: عمده این سرمایه‌گذاری مردمی و بخشی نیز خارجی است.
وی با بیان اینکه سال گذشته شهرستان تویسرکان در ایجاد کسب‌وکار رتبه نخست استان را از آنِ خود کرد، یادآور شد: از ابتدای امسال تا روز گذشته بیش از 500 مجوز کسب‌وکار کوچک صادر شده که این امر نشان از امیدوار شدن مردم دارد.
افشاری با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات اجرایی آب‌رسانی به 55 روستا در شهرستان را درحال اجرا دارد، گفت: رویداد بزرگ و مهم روز تویسرکان پنجم مردادماه و سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت 750 شهید در این شهرستان برگزار می‌شود.

شناسه خبر 71499