شناسه خبر:71603
1402/4/28 09:05:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: تأمین آب به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل خط قرمز این شرکت بوده و در تمام ایام سال و به‌ویژه در فصل تابستان تمام تلاش خود را برای این هدف به کار می‌بندیم.

محمد فرهاد صبح روز گذشته در جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در تابستان اظهار کرد: تأمین آب به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل خط قرمز این شرکت بوده و در تمام ایام سال و به‌ویژه در فصل تابستان تمام تلاش خود را برای این هدف به‌کار می‌گیریم.
وی خاطرنشان کرد: این جلسه در راستای برنامه‌ریزی‌های مناسب برای نیل به این منظور و پیگیری رفع حوادث در اسرع وقت برگزار شده است بر ضرورت اجرایی‌شدن پروژه‌های تأمین آب در تابستان و رفع موانع پروژه‌های آبرسانی تأکید کرد.
وی افزود: مدیران امور چنانچه در مقاطعی در تأمین و یا کیفیت آب با مشکل مواجه باشند، باید بلافاصله موضوع را رصد و اعلام نمایند.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان به‌کارگیری حداکثر تجهیزات موردنیاز، اطلاع‌رسانی قطعی‌های آب در سامانه 122 و همچنین در فضاهای پرمخاطب مجازی شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی تعمیر و نگهداشت شیرهای میان خط و حفاظت فیزیکی از تأسیسات را از دیگر ضرورت‌ها در تابستان جاری عنوان کرد.
فرهاد تأکید کرد: شستشوی مخازن آب شرب شهرها، مستندسازی اقدامات برای استفاده در آینده، تزریق آرامش و امیدآفرینی توسط مدیران در مصاحبه با رسانه‌ها و دعوت به مدیریت مصرف آب دیگر اقداماتی است که تمامی مدیران ستادی و شهرستان‌های شرکت باید مورد توجه قرار بدهند.

شناسه خبر 71603