شناسه خبر:71868
1402/5/3 11:16:57
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان:

جذب نیروی باکیفیت از برنامه‌های دولت سیزدهم است

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: جذب نیروی باکیفیت از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، تورج الوانیان در بازدید از روند برگزاری فرآیند گزینش و مصاحبه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش استان همدان، هدف اصلی دولت سیزدهم را تمرکز بر کیفیت و صلاحیت در انتخاب نیروی انسانی و ارزیابی نیروی لایق از همه جهت برای بهره‌وری حداکثری دانست.

وی اظهار کرد: در آزمون استخدامی این دوره، روش انتخاب معلمان متفاوت با سال‌های گذشته است. امسال نمره آزمون کتبی داوطلب 40 درصد و ارزیابی تکمیلی حضوری و سنجش صلاحیت‌های عمومی و حرفه‌ای 60 درصد در موفقیت وی برای پذیرش و استخدام در آموزش‌وپرورش تأثیر دارد.

این مقام مسئول افزود: ارزیابی تکمیلی داوطلبان پذیرفته‌شده در آزمون، امسال به‌طور کلی متحول شده و با نگاه ویژه‌ای پیگیری می‌شود؛ در فرآیند ارزیابی افراد، سعی در ایجاد عدالت حداکثری در جذب معلمان آینده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان تصریح کرد: برای سنجش موضوعات گفته‌شده فضای اتاق‌های ارزیابی و چینش صندلی‌ها و اِلمان‌های موجود در اتاق متناسب با فضای واقعی تدریس و حضور معلم در کلاس درنظر گرفته شده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری هرچه مطلوب‌تر روند آزمون استخدامی، شاهد جذب بهترین‌ و شایسته‌ترین نیروهای انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت کشور باشیم.

 

شناسه خبر 71868