شناسه خبر:71906
1402/5/4 11:56:37

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس ناحیه ویژه ملایر ابراز کرد: از ابتدای تابستان امسال جایگاه‌های عرضه بنزین شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان بنزین با استاندارد یورو چهار تحویل مشتریان می‌دهند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، عباس حیدری گفت: با پیگیری ناحیه متبوع و از مبدأ انبار نفت پدافندی نوشیجان این شهرستان، بنزین یورو چهار این‌بار در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان در برنامه‌های سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی هم‌وطنان، افزود: ملایر و شهرهای زیر پوشش سوخت‌رسانی آن به‌دلیل موقعیت جغرافیایی، به‌عنوان متصل‌کننده استان‌های مرکزی به جنوب و غرب کشور، همواره توجه و حساسیت مسئولین استان را به خود معطوف داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: از آنجایی که شهرهای بزرگ استان همدان نسبت به دیگر کلان‌شهرهای کشور آلودگی هوای کمتری دارند، همه دست‌اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست‌محیطی مسئول می‌دانند.

وی ابراز کرد: تأمین و توزیع بنزین و نفتگاز با استاندارد ملی و جهانی یورو چهار همواره مطمح نظر و در اولویت مدیریت و مسئولین منطقه همدان قرار دارد؛ ازاین‌رو خوشبختانه تلاش‌های مجموعه به بار نشست و موفق شدیم در تابستان امسال اهالی شهرهای جنوبی استان را از بنزین یورو چهار بهره‌مند کنیم.

حیدری یادآور شد: تسری این اقدام به دیگر شهرهای استان دور از انتظار نیست و همه تلاش‌ها معطوف دریافت این فرآورده باارزش برای شهروندان عزیز در اکثر نقاط استان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با کار مداوم و شبانه‌روزی کارکنان خدوم منطقه و تمهید زیرساخت‌های لازم، ذخیره‌سازی استراتژیک بنزین در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر انجام شده است.

حیدری در ادامه خواستار شد: با توجه به ناترازی تولید و عرضه بنزین در برهه کنونی، مردم خوب ملایر و دیگر شهرهای استان صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه سوخت را شدیداً مورد توجه قرار دهند و این مهم را به دیگر شهروندان نیز تا نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف فرآورده‌های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه، انتقال دهند.

 

شناسه خبر 71906