شناسه خبر:72095
1402/5/10 13:10:16

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: کارکنان شاغل سه شهرستان سیروان، چرداول و هلیلان نیز مشمول طرح فوق‌العاده مناطق جنگی شدند.

امین دوست‌محمدی اظهار کرد: این مشمولیت به‌منظور بهره‌مندی کارکنان شاغل در شهرستان‌های سیروان، چرداول و هلیلان از مزایای ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه که هدف از آن افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، تأمین رضایت شغلی و حفظ نگهداشت آنان است، پیگیری و اجرایی شد.

وی افزود: در این زمینه بر اساس مکاتبات سازمان برنامه و بودجه کشور با استان، گزارش میزان اعتبار لازم برای برقراری آن توسط معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برآورد و ارسال شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام یادآور شد: بر این اساس باتوجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبار لازم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در مرحله تأمین است و به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

دوست‌محمدی ادامه داد: فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلان آن‌ها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند به میزان 25 درصد همراه با امتیاز حقوق ثابت (شامل حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده مدیریت) و برای سایر مشاغل تا 20 درصد حقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط لحاظ می‌شود.

 

شناسه خبر 72095