شناسه خبر:72137
1402/5/14 12:57:53

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتلی که به‌دلیل طمع به اشیای باارزش، فردی را به قتل رسانده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پنجشنبه سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «افشین یاری» در این رابطه اظهار کرد: اواخر هفته گذشته در پی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در سطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری 12 جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت کردند که مشاهده شد مردی در حدود 50 ساله از نواحی سر و بدن مجروح شده و به‌علت خونریزی شدید فوت کرده است.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی، با حضور آنان اقدامات قضائی و قانونی لازم را انجام دادند و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، خاطرنشان کرد: سرانجام مأموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت، مظنون و با هماهنگی مراجع قضائی موفق به دستگیری نامبرده شدند.

سرهنگ یاری با بیان اینکه وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود درنهایت لب به اعتراف گشود، گفت: انگیزه قاتل طمع به اشیای باارزش مقتول بوده که نامبرده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی و سپس با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شد.

 

شناسه خبر 72137