شناسه خبر:72178
1402/5/15 10:51:07

امام جمعه سنندج گفت: انتظار می‌رود دولتمردان با تلاش و همتی مضاعف مبحث اشتغال و مسکن جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم که بسیاری از این آسیب‌ها ناشی از عدم اشتغال جوانان است.

وی افزود: انتظار می‌رود دولتمردان با تلاش و همتی مضاعف مبحث اشتغال و مسکن جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید زمینه اشتغال و ازدواج جوانان فراهم شود تا بتوان به توسعه همه جانبه جامعه و سلامت نسل‌های آینده سازمان امیدوار باشیم.

ماموستا رستمی افزود: ایران اسلامی سرشار از منابع و مواهب طبیعی است و یک کشور ثروتمند محسوب می‌شویم بنابراین باید با برنامه‌ریزی درست زمینه بالفعل کردن استعدادها و توانمندی‌های جوانان را فراهم کنیم.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته از امنیت به‌عنوان شاخصی مهم در روند توسعه یاد کرد و گفت: هم‌اکنون که به فضل الهی و به برکت خون شهدا و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی شاهد امنیتی پایدار در کشورمان هستیم باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: نباید تنها منتظر تلاش مسئولان و مدیران باشیم بلکه باید با بسیج عمومی و مشارکت همگانی برای کاهش ضعف‌ها و کمبودها تلاش کنیم.

 

شناسه خبر 72178