شناسه خبر:72254
1402/5/17 11:22:02

نشست هماهنگی اجرای برنامه پایش سلامت اصحاب رسانه به‌مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان و نمایندگان معاونت‌های بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان، این دانشگاه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان اقدام به برپایی پویش سلامت ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران در هفته خبرنگار کرده است.

در این راستا نشست هماهنگی با حضور توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان، پوروهابی مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان، گودرزی و قلیچ‌خانی نمایندگان معاونت درمان، ساعتچی و جلالی نمایندگان معاونت بهداشتی و دیگر کارشناسان و اعضای کمیته هماهنگی، برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نقش رسانه در حوزه سلامت علاوه‌بر تقویت آگاهی، در برقراری ارتباط صحیح بین خدمات حوزه سلامت و مردم نیز تبلور می‌یابد.

توقیری اصحاب رسانه را محور برجسته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دانست و افزود: براساس نیازسنجی صورت‌گرفته و درخواست خانه مطبوعات، ارائه خدمات غربالگری قند و فشار خون، بینایی‌سنجی، مشاوره تغذیه، طب فیزیک، مامایی و مشاوره فرزندآوری و جمعیت در این ایستگاه سلامت طی روزهای چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 مردادماه انجام می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز با قدردانی از حُسن توجه و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در راستای برپایی پویش سلامت، گفت: در مسیر تقویت همکاری‌ها و تعامل شایسته دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با اصحاب رسانه طی هماهنگی به‌عمل‌آمده، پویش سلامت خبرنگاران فراهم شده است.

زهره پوروهابی افزود: این پویش فرصتی برای خبرنگاران خواهد بود تا یک روز به‌صورت مشخص، به مسائل مهم سلامتی خود بپردازند و در فرصتی که دانشگاه برای این موضوع فراهم آورده، شاخص‌های سلامت خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

شناسه خبر 72254