شناسه خبر:72898
1402/6/2 11:50:36

استاندار ایلام گفت: تمام مقدمات و امکانات لازم جهت سفری ایمن و ارزان برای زائران فراهم شده است.

حسن بهرام‌نیا در حاشیه نشست ستاد اربعین در مرز مهران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در صورت مشاهده یا گزارش اخذ کرایه بهای بیشتر از نرخ مصوب از سوی صاحبان پارکینگ‌ها با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی افزود: تعیین قیمت پارکینگ‌ها براساس نرخ مصوب برای هر روز استقرار و توقف خودروها در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام در خصوص امکانات مرز زرباطیه در آن سوی مرز مهران هم توضیح داد: امکانات مناسبی از سوی دولت عراق در مرز زرباطیه صورت گرفته است.

بهرام‌نیا ادامه داد: جهت سهولت در تردد زائران تعداد گیت‌های مرز زرباطیه افزایش یافته و همچنین مه پاش و سایبان نیز نصب شده است.

وی یادآور شد: در ستاد اربعین که عصر امروز در مهران تشکیل شد کمیته‌های 18 گانه اربعین، کمبودها و پیشنهادات مرتبط به کمیته‌های مرتبط به خود را اعلام کردند و در خصوص موارد مطروحه در جلسات، تصمیماتی گرفته شد.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه همه اعضای ستاد اربعین پای کار هستند، اضافه کرد: تمام مقدمات و امکانات لازم جهت سفری ایمن و ارزان برای زائران فراهم شده است.

بهرام‌نیا با اشاره به شروع فعالیت ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها در مرز مهران، بیان کرد: تأمین وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار و شام)، حمل و نقل و اسکان و سایر خدمات زائران اندیشیده شده و به تدریج با افزایش موج زائران به میزان خدمات‌دهی ستاد اربعین نیز افزوده خواهد شد.

 

شناسه خبر 72898