شناسه خبر:72914
1402/6/4 10:06:50

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح هشت طرح عمرانی ورزشی هم‌زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

علی حقیقی ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت امسال هشت پروژه عمرانی ورزشی که برای افتتاح آن‌ها بیش از 29 میلیارد تومان هزینه شده، مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح‌های مذکور 15 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان همدان اضافه خواهد کرد که رقمی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی شهر سرکان یکی از این طرح‌ها است که فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه اتمام طرح به 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، عنوان کرد: این چمن مصنوعی سال 89 و در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع کلنگ‌زنی شده بود.

وی با اشاره به دیگر طرح عمرانی، تصریح کرد: سالن ورزشی ارزانفود که کار احداث آن در سال 95 آغاز شده بود، هفته دولت امسال با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

حقیقی یادآور شد: چهار زمین چمن مینی‌فوتبال در روستاهای «پهنه‌بر» و «آبرومند» از توابع شهرستان همدان، «اوزوندره» و «ایده‌لو» از توابع کبودراهنگ و «اسلامشهر آق‌گل» که سال 97 کلنگ‌زنی شده‌اند، در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت تا اهالی این چند روستا بتوانند در فضایی مناسب به ورزش پُرمخاطب فوتبال بپردازند.

وی به بازسازی زمین چمن استادیوم آزادی شهرستان اسدآباد اشاره کرد و افزود: بازسازی چمن این ورزشگاه سال 98 آغاز شد و با هزینه‌ 6 میلیارد تومانی در این هفته مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه 15 عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت امسال اجرا خواهد شد، اضافه کرد: همایش ورزش صبحگاهی و همایش دوچرخه‌سواری ازجمله برنامه‌های درنظر گرفته‌شده برای این هفته خواهد بود.

شناسه خبر 72914