شناسه خبر:73189
1402/6/9 12:30:32
نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان انتقاد کرد؛

عدم وجود همکاری لازم بین دستگاه‌های استان همدان

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان انتقاد کرد: بنای قلبی تمام مسئولان این نظام خدمت‌رسانی به مردم است، اما مشکلی که همواره در استان همدان وجود دارد، این بوده که همکاری لازم بین دستگاه‌ها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی چهارشنبه هشتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد مهدیه شهر همدان مطرح کرد: بسیاری از مشکلات در سطح استان قابل‌حل هستند و هزینه کمی برای ما دارند، اما اعتنا نکردن به آنها باعث می‌شود هزینه اجتماعی بزرگی برای استان به‌وجود آید که این باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

وی گفت: یکی از نشانه‌های پیشرفت در استان و کشور افزایش میزان همکاری بین مردم و دولت است؛ به‌طوری که مسئولان باید در زمینه‌های مختلف از توانایی مردم استفاده کنند تا امیدآفرینی در جامعه افزایش یابد و بیش‌ازپیش نظام کارآمدی خود را نشان دهد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: دولت باید بتواند در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی از ظرفیت و همکاری مردم استفاده کند، چراکه بدون همراهی مردم و بخش خصوصی نمی‌تواند موفق شود.

امام‌جمعه همدان گفت: سازمان بهزیستی با استفاده از گروه‌های جهادی برخی مشکلاتی که حل آن‌ها زمان زیادی می‌برد را طی چند ماه حل کرده است که این می‌تواند الگویی مناسب باشد.

وی تأکید کرد: مشکل آب شرب همدان تا حد زیادی حل شده است و در این زمینه باید از استاندار همدان و همکارانش در این رابطه قدردانی کرد.

استاندار همدان نیز بیان کرد: مدیران راستین انقلاب اسلامی همچون شهیدان باهنر و رجایی خود را خادم این نظام مقدس می‌دانند و در آن‌ها روحیه انقلابی و انقلابی‌گری موج می‌زند؛ آنچه که امروز آیت‌الله رئیسی بر آن تأکید دارد، آن چیزی است که آن دو عزیز دنبال می‌کردند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی توانسته بر مشکلاتی که به آن به ارث رسیده فائق آید، تصریح کرد: خوشبختانه در نخستین گام توانستیم با برنامه‌ریزی درست ویروس کرونا را ریشه‌کن کنیم و در زمینه‌های اقتصادی پیشرفت چشمگیری داشته باشیم؛ به‌طوری که بیش از چهار هزار واحد تولیدی نیمه‌فعال و بسته را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم و تورم را تاحدودی کاهش دادیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در هفته دولت یک‌هزار و چهار طرح به بهره‌برداری رسید و 175 طرح کلنگ‌زنی شد که می‌توان به شهرک بنکداران و پتروشیمی ابن‌سینا اشاره کرد که در نوع خودشان بی‌نظیر هستند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه مطرح کرد: از 27 مردادماه تا هفتم شهریورماه 11 میلیون و 500 هزار تردد از استان همدان به سمت کربلا انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک میلیون رشد داشته و استان همدان برای رفاه زوار بیش از 150 موکب خدمت‌رسان جهادی در طول مسیر راه انداخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز گفت: سخاوتمندترین افراد کسانی هستند که جانشان را فدا می‌کنند که نمونه آن‌ها شهدای کارمند و شهدای دولت هستند.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود آنکه مدت کوتاهی به این نظام خدمت کرده‌اند، اما همواره نامشان جاویدان است و الگویی برای تمام خدمت‌گزاران این نظام مقدس هستند.

وی با بیان اینکه شهدای ما تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند، گفت: چند روز بعد از شهادت شهدای دولت جوانان عملیاتی با نام آن‌ها اجرا کردند تا دشمن بداند ما یک گام هم عقب نمی‌کشیم و اقدامات جدید صورت می‌گیرد و با شهادت این مردان الهی، ساکت نمی‌نشینیم.

 

 

شناسه خبر 73189