شناسه خبر:73244
1402/6/11 13:09:24

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: 10 فرصت سرمایه‌گذاری در این استان شناسایی و برای مشارکت بخش خصوصی در سامانه ملی سرمایه‌گذاری بارگذاری شده است.

«محمود رشیدی‌اقدم» روز پنجشنبه به تهیه ویدئوکلیپی از معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های مهم استان کرمانشاه به زبان‌های کُردی، انگلیسی، عربی و روسی اشاره کرد و افزود: برای جذب سرمایه‌گذار خارجی ابتدا باید خود را به سرمایه‌گذار معرفی کرد.

وی عنوان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیر 50 هزار دلار، بین 50 تا 100 هزار دلار و بیشتر در این ویدئوکلیپ طبقه‌بندی شده است.

* سرمایه‌گذاری سه میلیون و 500 هزار دلاری چینی‌ها در کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری پروژه کارخانه فروآلیاژ منگنز با سرمایه‌گذاری سه‌ونیم میلیون دلاری خارجی‌ها، اظهار کرد: این پروژه که توسط سرمایه‌گذار چینی با ظرفیت تولید یک‌هزار و 500 تُن در سال ساخته شده، گام بزرگی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی است.

* تدوین اطلس سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی استان‌ها چند سرمایه‌گذاری خارجی دارند، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر به استان اقدام به تهیه اطلس سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با عنوان ژئوپرتال با 70 درصد پیشرفت درحال تدوین است و تمام زمینه‌های واگذاری سرمایه‌گذاری، دسترسی به فرودگاه‌ها و راه‌های مواصلاتی، لینک شدن با دیگر استان‌ها و همه نیازهای سرمایه‌گذاران لحاظ خواهد شد.

رشیدی‌اقدم عنوان کرد: با توجه به ارتباطات گسترده‌ای که با صداوسیما تهران داریم، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را می‌توان به‌صورت کاملاً رایگان در 77 شبکه بین‌المللی تبلیغ و معرفی کرد.

 

شناسه خبر 73244