شناسه خبر:73372
1402/6/18 10:59:04

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تامین ناوگان حمل و نقل گفت: مشکلی در انتقال و جابجایی زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا وجود ندارد.

سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به موج بازگشت زائران به کشور، افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر و خدمات رسانی خواهند کرد.وی با بیان این که در بازه زمانی اوایل بامداد روز پنجشنبه تا ساعت 12 ظهر 108 هزار و 540 زائر از طریق مرز مهران تردد کرده اند، یادآور شد: از این تعداد 106 هزار و 518 نفر ایرانی و بیش از دو هزار نفر اتباع خارجی بوده اند.

چشمه خاور بیان کرد: در این بازه زمانی(12 ساعت گذشته) بیش از 105 هزار و 645 زائر ایرانی و غیر ایرانی به کشور ورود کرده اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون اتوبوس به اندازه کافی در داخل پایانه برکت مهران وجود دارد و تعدادی از اتوبوس‌ها نیز در حال برگشت به پایانه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: با توجه به ورود زوار سایر مرزها از مرز مهران به کشور و ورود زوار سه روز در طی یک روز به کشور، این امر باعث شده تا در بعضی مسیرها با کمبود ناوگان اتوبوسی روبرو باشیم که با تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان‌ها برای تامین اتوبوس در سریع ترین زمان اقدام گردد.

شناسه خبر 73372