شناسه خبر:73575
1402/6/21 13:20:34

فرماندار همدان در دیدار با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان با قدردانی از سامانه شهرداری الکترونیک، اظهار کرد: این سامانه باعث افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمت به مردم و کاهش اتلاف وقت آن‌ها و جلوگیری از بسیاری از خطاهای احتمالی است.

مسلم مخفی سامانه شهرداری الکترونیک همدان را زیرساختی مفید و کارامد دانست و افزود: ارائه خدمات شهرداری از این درگاه ضمن شفاف‌سازی و کوتاه کردن فرآیندها، نقش مؤثری در کاهش مراجعات حضوری شهروندان به‌ویژه برای پاسخ به استعلامات دارد.

وی خواستار تکمیل خدمات قابل ارائه از طریق این درگاه غیر حضوری و اطلاع‌رسانی مناسب مزیت‌های این سامانه به مردم شد و تصریح کرد: قطعاً با انجام امور شهرداری از طریق سامانه الکترونیک، شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

مخفی یادآور شد: سامانه الکترونیک شهرداری همدان ضمن جلوگیری از اعمال هرگونه سلیقه شخصی، دلال‌بازی و سایر موارد، امکان رصد و نظارت دقیق‌تر را برای مدیریت شهری فراهم می‌آورد تا بتواند مشکلات و خلأهای موجود را برطرف کند.

طبق گزارش مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان 70 درصد از مراجعات شهرداری مربوط به پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی، بانک‌ها و ادارات خدمات‌رسان است که با راه‌اندازی سامانه شهرداری الکترونیک این مراجعات حذف و اینترنتی خواهد شد و زیرساخت‌های فنی این موضوع فراهم شده و لازم است فرهنگ‌سازی در این زمینه با کمک اصحاب رسانه و مردم ایجاد شود.

 

شناسه خبر 73575