شناسه خبر:73607
1402/6/22 12:13:53
شهید جواد سیاوشى:

پیرو خط امام باشید

شهید جواد سیاوشى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه پیرو خط امام باشید.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهید جواد سیاوشى:

بسم الله الرحمن الرحیم

صلوات بر خاتم پیامبران حضرت محمد ابن عبدالله و سلام بر ائمه اطهار به‌خصوص سیدالشهداء حضرت حسین‌ابن‌على (ع) و سلام بر حضرت بقیه‌الله (عج) و نایب برحقش حضرت روح‌الله.

سلام بر شهدا، اسرا، مفقودین، معلولین، مجروحین و خانواده‌هاى محترم آن‌ها و سلام بر تمام یاران صدیق و در خط امام.

سلام بر پدر و مادر خوبم، سلام بر نور دیدگانم، امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید. پدرجان تو براى من بسیار زحمت کشیده‌اى. اگر از جانب من بی‌ادبى و بی‌احترامى شده، از روى نادانى بوده و عمدى نبوده است، امیدوارم مرا حلال کنید.

سلام بر تو اى مادر عزیزم! تو چقدر خوب هستى و چقدر مهربان بودى، چه با لطافت با من برخوردى می‌کردى، تو نیز براى من زحمت‌ها کشیده‌اى، تو را به پهلوى شکسته زهرا حلالم کن.

سلام بر برادر عزیزم و خوبم، امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشى، از تو می‌خواهم که فردى مفید براى اسلام و انقلاب و جامعه باشى، همیشه پیرو خط امام باش.

سلام بر خواهران عزیزم، امیدوارم همیشه خوب باشید و در پناه خداوند یکتا سلامت باشید، از شما می‌خواهم مثل پیروان حضرت زینب (س) باشید و صبور.

 

شناسه خبر 73607