شناسه خبر:73672
1402/6/27 12:21:24
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:

حجم بالای چادرهای مسافرتی در سطح شهر زیبنده همدان نیست

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: حجم بالای چادرهای مسافرتی در سطح شهر و بوستان‌ها زیبنده همدان نیست.

حمید بادامی‌نجات با اشاره به ضرورت سامان‌دهی چادرهای مسافرتی در سطح شهر همدان، اظهار کرد: بدون شک سطح بالای چادرهای مسافرتی در گوشه‌گوشه بوستان‌های همدان زیبنده نام پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی نمی‌توانیم اقدامی برای جمع‌آوری چادرها انجام دهیم و خاطر مسافران را آزرده کنیم، اما باید فکر اساسی برای این موضوع مهم صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و سفر با حداقل هزینه باعث روی آوردن مسافران به چادرنشینی شده است، گفت: این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و باید برای عید و تابستان پیش‌ رو طرح ویژه‌ای را با کمک دستگاه‌های متولی گردشگری برنامه‌ریزی کنیم.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: مانند بسیاری از شهرها باید چند فضا و بوستان را صرفاً برای اقامت شبانه و چادر زدن درنظر بگیریم که امسال کوتاهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اوج مسافر را در تابستان شاهد هستیم، بیان کرد: همدان به‌واسطه آب‌وهوای مطلوب در تابستان گردشگران بسیاری را میزبانی می‌کند و حجم بالای مسافران یک برنامه‌ریزی مناسب در جهت اقامت آن‌ها را می‌طلبد تا شاهد گسترش نصب چادر نباشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: به‌طور قطع برای سال آینده این موضوع سامان‌دهی خواهد شد.

 

شناسه خبر 73672