شناسه خبر:74186
1402/7/10 09:34:25

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام ضابطان دستگاه قضایی برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان، گفت: در این راستا طی 6 ماه سپری شده از سال جاری بیش از یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

«حمیدرضا کریمی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در کرمانشاه با 667 کیلوگرم مربوط به ماده مخدر تریاک است.

 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از مجموع کشفیات مواد مخدر در سطح استان، 561 کیلوگرم ماده مخدر گل، 27 کیلوگرم ماده شیشه و هفت کیلوگرم ماده مخدر هروئین بوده است.

 

وی در ادامه از اعتیاد به عنوان یکی از معضلات مهم و آسیب‌های اجتماعی موجود در کرمانشاه نام برد و افزود: متاسفانه گرفتار شدن هر فرد در دام اعتیاد می‌تواند فروپاشی یک خانواده را به دنبال داشته باشد و معضلات اجتماعی بسیاری به همراه خواهد داشت.

 

کریمی تاکید کرد: دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مماشات را با باندهای کلان قاچاق و توزیع مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی در ادامه با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با جرایم مواد مخدر و ضربه به بنیان مالی فروشندگان مواد مخدر در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت.

 

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به کشفیات 6 ماه اول استان در حوزه مشروبات الکلی هم اشاره‌ای داشت و گفت: طی این مدت 43 هزار و 974 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و سه هزار و 717 قوطی مشروبات الکلی صنعتی در استان کشف و ضبط شده است.

 

شناسه خبر 74186