شناسه خبر:74642
1402/7/23 12:25:27

امام‌جمعه، استاندار و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با صدور پیامی مشترک از شهروندان همدانی در زمینه برگزاری شکوهمند دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان قدردانی کردند و این رخداد را برگ زرینی در کارنامه پُرافتخار مردم این دیار دانستند.

متن بیانیه مشترک قدردانی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و سردار پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) استان از مردم شهیدپرور همدان برای برگزاری شکوهمند دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال الرضا (علیه‌السلام):

 

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏...

 

امام رضا (علیه‌السلام) فرمود: هر که سپاس مردم نعمت‌دهنده را نگوید، سپاس خداوند متعال را انجام نداده است.

 

خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر آوازه همدان در سپهر پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و ملی، خوش درخشید.

 

در بخش بعدی این بیانیه آمده است: دومین کنگره شهدای استان همدان، برگ زرین دیگری در کارنامه پُرافتخار مردم شهیدپرور دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان بود که به مدد الهی و تلاش جهادی دست‌اندرکاران آن، به شکل مطلوبی برگزار شد.

 

در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: تفقد و عنایت ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «حفظه‌الله» به این دیار و یادگاران گران‌سنگ استان در دفاع مقدس، قوت قلب و روح خاصی به جریان برگزاری این کنگره بخشید که جای امتنان و تشکر خاضعانه دارد.

 

در بخش بعدی این پیام آمده است: اما آنچه بر کیفیت اجرای برنامه‌های اصلی و جنبی کنگره افزود و نقشی ماندگار از خود به‌جا گذاشت، حضور پُر شور و شوق مردم استان همدان بود که مخاطب ویژه این رویداد عظیم فرهنگی بودند.

 

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: اینجانبان ضمن حمد و سپاس از محضر باری تعالی و ارج نهادن مساعی ارزنده دست‌اندرکاران این کنگره، خاصه از مردم ولایتمدار، عزتمند و شهیدپرور استان همدان که همچون همیشه با حضور بی‌مثال و پُرشکوه خود صحنه‌های پُرشور و شعوری ترسیم کردند، کمال تشکر و قدردانی داشته و دوام توفیقات و برکات را برای عموم امت این دیار آرزومندیم.

 

 

شناسه خبر 74642