شناسه خبر:74836
1402/7/29 12:11:20

سپهرغرب- گروه خبر: امام جمعه موقت همدان از آمریکا به عنوان شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه یاد کرد و گفت: رئیس جمهور امریکا برای قتل عام و کشتار زنان و کودکان فلسطینی به صهیونیست‌ها بمب می‌دهد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه همدان که در حسینیه امام (ره) برگزار شد، افزود: صهیونیست‌ها 75 سال فلسطین را اشغال کرده اند و هر روز نیز از فلسطینیان می‌کشند.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان در همه دنیا به عنوان منطقه امن شناخته می‌شود، ادامه داد: آمریکا بمب‌های مخصوصی به صهیونیست‌ها می‌دهد تا بیمارستان‌ها را بر سر مجروحان آن خراب کند.
 
امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر پیام امام در سال 1360 مبنی بر اتحاد مسلمانان برای نابودی اسرائیل درک شده بود، امروز شاهد کشتار وسیع کودکان و زنان بی گناه غزه نبودیم.
 
وی با اشاره به عجز رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین، بیان کرد: صهیونیست‌ها توان و جرات مقابله با رزمندگان حماس را ندارند بنابراین تلاش می‌کنند زنان و کودکان آنها را بکشند.
 
امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه باید مقابل ظلم و ستم صهیونیست‌ها ایستادگی کرد،افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.
 
حجت‌الاسلام فاضلیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسوولان باید به وعده‌های خود در برابر مردم عمل کنند، پست‌هایی که در اختیار آنهاست امانت است.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به وظائفی که بر عهده دارند گفت: در فرهنگ دینی ما مسئولیت امانتی در دست افراد است که با انجام به موقع و درست وظایف می‌توان امید داشته باشیم که امانت‌دار خوبی بوده‌ایم.
 
وی افزود: مردم نیز اختلافات با یکدیگر بر سر مسائل مختلف را کنار بگذارند چرا که بسیاری از پرونده‌های دادگستری به علت عدم گذشت از همدیگر است و یک مسلمان باید نسبت به مسلمان دیگر گذشت داشته باشد تا مورد مغفرت الهی قرار گیرد.
 
 
 
 

شناسه خبر 74836