شناسه خبر:74854
1402/7/29 13:30:28

اجتماع گسترده جامعه ورزش همدان روز پنجشنبه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی به‌ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در گلزار شهدا و مزار حبیب حرم سردار شهید «حاج‌حسین همدانی» برگزار شد.

مدیران، کارشناسان، رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان، داوران، مربیان، نام‌آوران ورزش و سازمان‌های مردم‌نهاد در امور جوانان و جمعی از ورزشی‌نویسان استان همدان به همراه خانواده معظم شهدای والامقام ورزش در این مراسم ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، خواهان پایان دادن به بمباران مناطق مسکونی و بی‌دفاع غزه و فلسطین شدند.

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم با مشت‌های گره‌کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»، «هیهات مناالذله» و «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است» جنایت هولناک رژیم صهیونیست را محکوم کردند.

 

همچنین هم‌زمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای والامقام همدان برگزار شد.

 

جامعه ورزش استان همدان در این مراسم با صدور بیانیه انزجار و نفرت خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم غیر نظامی فلسطین اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودکان در نوار غزه اعلام کردند.

 

در این بیانیه آنان ضمن حمایت از کودکان و جوانان مظلوم فلسطین، خواهان همراهی همه اقشار از این مقاومت ارزشمند شدند.

 

در این بیانیه جامعه ورزش استان همدان از تمامی مجامع بین‌المللی به‌خصوص کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و همه آزادیخواهان جهان خواستند تا به این جنگ نابرابر پایان داده و با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت، سران رژیم اشغالگر قدس را به‌عنوان جنایتکار جنگی علیه بشریت، محکوم کنند.

 

جنایات صهیونیستی‌ها طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و با کشته شدن صدها نفر از غیر نظامیانی که به یک بیمارستان پناه برده بودند، دل‌های آزادی‌خواهان جهان به درد آمد.

شناسه خبر 74854