شناسه خبر:74947
1402/8/1 13:42:12

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ از پیش‌بینی تخفیف 50 درصدی بازدید غار و باغ‌ وحش علیصدر در پنجم آبان‌ماه روز شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

مهدی غلامی با اشاره به پنجم آبان‌ماه روز شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز شهدای پنجم آبان‌ماه 1357 شهرستان، مدت یک هفته به‌نام روز کبودراهنگ خواهد بود که اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز به همین مناسبت برنامه‌هایی با همکاری سایر ادارات، درنظر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های این شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به‌مناسبت پنجم آبان‌ماه روز کبودراهنگ خواهد بود، افزود: این نمایشگاه به‌مناسبت روز کبودراهنگ و گرامیداشت شهدای پنجم آبان‌ماه سال 57 آن، از یکم تا چهارم آبان‌ماه در سالن مدرسه شهیدضیایی برگزار می‌شود.

 

غلامی با بیان اینکه نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 14 بعدازظهر برای بازدید عموم آزاد خواهد بود، یادآور شد: در جنب نمایشگاه نیز دیاک رایگان خودرو توسط فنی‌وحرفه‌ای شهرستان صورت خواهد گرفت.

 

وی در ادامه گفت: شهرستان کبودراهنگ دارای 236 اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی بوده که تاکنون 129 اثر آن ثبت فهرست آثار ملی کشور شده؛ ضمن اینکه چندین بازی بومی محلی و غذای محلی شهرستان نیز برای ثبت در فهرست آثار ناملموس کشور، در دست پیگیری است.

 

 

شناسه خبر 74947