شناسه خبر:74960
1402/8/1 13:59:31

قهرمانان شطرنج چندجانبه کشور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و دفاع مقدس با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی مجموعه ورزشی امیرکبیر شهر سامن از توابع شهرستان ملایر معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات 73 شطرنج‌باز از استان‌های تهران، مرکزی، زنجان، لرستان، کرمانشاه، کردستان و همدان در 9 دور به روش سوئیسی رقابت کردند.

 

در پایان این رقابت‌ها که درمجموع 324 بازی انجام شد، سینا کورند از همدان مقام قهرمانی را کسب کرد، علیرضا روح‌پرور از خرم‌آباد دوم شد و محمدحسین قنبرعلی‌فرزاد از همدان بر سکوی سوم قرار گرفت.

 

همچنین مهدی روشنی و آرش شاهمرادی هر دو از کرمانشاه به‌ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند؛ ضمن اینکه محمدعلی شایانی از بروجرد مقام نخست پیشکسوتان (بالای 50 سال) را به‌دست آورد، رامتین ریسمانچی از همدان مقام نخست زیر 16 سال و ماهان امیری از کرمانشاه سکوی برتر رده سنی زیر 14 سال را کسب کردند.

 

عنوان نخست رده سنی زیر 12 سال را نیز معین آقابابایی از تویسرکان، مقام برتر زیر 10 سال را آروین کاظمین‌نسب از ملایر و رتبه نخست زیر هشت سال را هم بارانا سوزنی از همدان به‌دست آوردند.

 

آروین جمالی از همدان سرداوری این دوره از مسابقات را برعهده داشت و در مراسم پایانی این مسابقات به 30 شطرنج‌باز برگزیده جوایز نقدی اعطا شد.

 

 

شناسه خبر 74960