شناسه خبر:74986
1402/8/2 11:59:07

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: مسئولان اجرایی استان باید ضمن فراهم آوردن بسترهای لازم، از سرمایه‌گذاران تمام‌قد حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز دوشنبه در نشست مسئولان اقتصادی استان همدان و سرمایه‌گذار خارجی تولید خودروهای برقی اظهار کرد: امروز مسئولان اجرایی استان باید با تمام توان از سرمایه‌گذاران حمایت و موانع موجود را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: یکی از نکات مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور، حضور پُرقدرت در عرصه تولید است و باید رویکرد حمایت‌محور در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

امام‌جمعه همدان ادامه داد: امروزه بخش‌هایی از همدان برای سرمایه‌گذاری هنوز بکر است و می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه عدم داشتن نگاه وارداتی صرف و توجه به انتقال دانش از نکات قابل توجه در این پروژه است، ابزار امیدواری کرد: این حضور در استان و راه‌اندازی این خط تولید، مایه خیر و برکت برای استان و مردم همدان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: یکی از نکات مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور، حضور در عرصه تولید و رونق آن است.

امام‌جمعه همدان ادامه داد: حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌تواند به کاهش مشکلات اشتغال جوانان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه کشور زمانی رشد خواهد کرد که خودش به مرحله تولید برسد، گفت: انتقال دانش و تجربه به جوانان و مهندسان استان برای حضور در این مجموعه قطع به یقین انگیزه‌های بیشتری را در بین جوانان ایجاد خواهد کرد.

 

 

شناسه خبر 74986