شناسه خبر:75005
1402/8/2 12:18:28

سپهرغرب-گروه سیاسی:ظالمان صهیونیستی و قلدران آمریکایی بدانند که غزه وطن فلسطینی‌ها است. به جای مردم غزه، باید غاصبان اسرائیلی از منطقه بروند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در یادداشتی نوشت: باید به هر ظلمی که در غزه، در حال انجام است پایان داده شود. باید هر جنایتی در فلسطین متوقف شود. قبل از آن که دیر شود، باید صهیونیست‌ها به ظلم خود پایان دهند.
اشغالگران قدس بدانند که در صورت تاخیر در پیشگیری از ظلم، مقاومت به وظایف خود در برابر آنان عمل خواهد کرد. این‌بار نیز طوفانش از طوفان الاقصی شدیدتر است.
 
اگر رژیم صهیونیستی از جنایات خود در غزه دست برندارد، ایران نمی‌تواند صرفاً نظاره‌گر باشد. در صورت استمرار کشتار مردم و محاصره غزه، صحنه نبرد توسعه می‌یابد.
 
اگر تجاوزات صهیونیست‌ها تمام نشود، دست همه دوستان فلسطین در منطقه روی ماشه خواهد رفت. وضعیت منطقه مثل باروتی است که هر ساعت امکان یک انفجار مهیب وجود دارد.
 
آمریکایی‌ها هم اگر در کنار رژیم فروپاشیده صهیونیستی بایستند، مطمئن باشند که ضربات سختی که بر پیکر اسرائیل می‌نشیند، آنان را نیز بی‌نصیب نمی‌گذارد.
 
مسئولیت احتمال بازشدنِ پای جبهه‌های مقاومت در منطقه و مسئولیت هرگونه توسعه جنگ امروز نیز به‌طور مستقیم متوجه آمریکائی‌هاست.
 
اگر آمریکا و اسرائیل دست از شرارت برندارند، حتی یک ساعت آینده هم معلوم نیست منطقه چه وضعیتی خواهد داشت.
 
اگر دامنه جنگ گسترش پیدا کند، خسارت‌های سنگینی به ایالات متحده وارد خواهد شد.
 
ظالمان صهیونیستی و قلدران آمریکایی بدانند که غزه وطن فلسطینی هاست. به جای مردم غزه، باید غاصبان اسرائیلی از منطقه بروند. هیچ مهاجرتی از غزه به کشوری دیگر مطرح نیست. غزه ای در غزه می‌ماند و با طوفان الاقصی‌های در پیش رو، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند.
 
امروز جهان در انتظار شکست راهبردی دشمن صهیونیستی و منتظر است تا زلزله‌ای گسترده‌تر و شدیدتر در قلب این رژیم ایجاد شود.
 
صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند با کشتار وحشیانه مردم غزه، ننگ شکست گسترده خود را از بین ببرند.
 
ارتش ذلیل و بزدل رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر نیروهای شجاع مقاومت ایستادگی کند و به همین دلیل به کشتار بی‌رحمانه و ظالمانه مردم عادی روی آورد. این حرکت احمقانه غاصبان فلسطین، نشانه ضعف و زبونی آنهاست.
 
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی با شهرک‌نشینان خود اعتراف کردند که نبرد طوفان الاقصی از سوی حماس، شوکی بزرگ برای اسرائیلی‌ها بوده و معتقدند: ایده ترک سرزمین و مهاجرت برای نوار غزه نیست، بلکه به معنای خروج ما از کشور است.
 
امام خامنه‌ای فرمودند: قضایای روزهای اخیر فلسطین، به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند؛ اما بخش دیگری از این قضایا نشان‌دهنده قدرت باورنکردنی اسلام در فلسطین است؛ معظم‌له در ادامه فرمودند: با لطف خداوند این حرکتی که در فلسطین آغاز شده منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد.
 
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز از زاویه‌ای دیگر گفت: باید با سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم! وی افزود: سران اسرائیل و سازمان‌های امنیتی در حمایت از شهروندانمان شکست خوردند!
 
باید باور کنیم که جنگ غزه اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود و شکست‌های اسرائیل را گسترش می‌دهد.
 
باید قلدران غاصب باور کنند که بمباران ساختمان‌ها و کشتن زنان و کودکان مظلوم در هیچ منطقی نشان قدرت نیست.
 
امروز هویت جعلی رژیم وحشی و ظالم صهیونیستی فرو ریخته و جز یک پوسته توخالی چیز دیگری از آن باقی نمانده است. کشتار مردم غیر نظامی نیز کار آن رژیم را سخت‌تر می‌کند.
 
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: 130 هزار موشک حزب‌الله، اسرائیل را تهدید می‌کند. او در محاسبه خود، سخنی از ایران نگفته؛ سخنی از سوریه و عراق و یمن هم نگفته است.
 
ملّت فلسطین، ملّت امروز و دیروز نیست. یک ملّت چندهزارساله است. این ملت در مقابل ظلم غاصبان، طوفان به‌پا می‌کند. اگر در کنار این ملت کهن سال، قدرت ملت‌های ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن قرار بگیرد، چه اتفاقی در اسرائیل می‌افتد!؟
 
برژینسکی مشاور امنیت ملی سابق آمریکا پیشتر در این‌باره گفته بود: امروز باید رهبران ابرقدرت‌های جهانی از مسئولان ایرانی برای حفظ امنیت خود وقت قبلی بگیرند. همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ام، کشوری که تحت شدیدترین فشارها و تحریم‌ها بوده است، اکنون با این همه مشکلات رتبه 17 اقتصاد جهانی است.
 
دانش هسته‌ای را نهادینه کرده، در سلول‌های بنیادین جزو پیش‌قراولان جهان است. قدرتمندترین ارتش و قوای مسلح جهان را داراست. خاورمیانه کاملا تحت نفوذ و سیطره آنهاست، و من اعتماد راسخ دارم این کشور با این ظرفیت‌ها و توان بومی، در آینده‌ای نه چندان دور احیاگر تمدن بزرگ اسلامی - ایرانی می‌شود.
 
این قدرت می‌تواند با حمایت از مردم غزه، اسرائیل را با خاک یکسان کند. در صدور فرمان جهاد ایران تعجیل نکنید.
 
 
 
 

شناسه خبر 75005