شناسه خبر:75019
1402/8/2 12:28:45

سپهرغرب-گروه سیاسی:عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سوال ما این است با اقدامی که رژیم غاصب صهیونیستی با نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین انجام داده سازمان‌های حقوق بشری کجا هستند و چرا صدایی از آنان یا مصوبه‌ای از آنان برای توقف این نسل‌کشی و جنایت شنیده نمی‌شود.

علی حدادی با تأکید بر لزوم توقف نسل کشی مردم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با تمام آنچه که در دست داشته با کمک آمریکا به جهان اسلام حمله کرده است، رژیم غاصب صهیونیستی باید به دلیل حملات وحشیانه و کشتار جمعی کودکان و زنان فلسطینی در معابر، مساکن و بیمارستان‌ها محاکمه شود. در وهله دوم شریک اصلی و طراح اصلی این حملات یعنی آمریکا نیز باید محاکمه شود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه نظام سلطه که از جنایت و نسل کشی حمایت همه جانبه دارد باید محاکمه شود، اظهار کرد: سوال ما این است با اقدامی که رژیم غاصب صهیونیستی با نسل کشی مردم مظلوم فلسطین انجام داده است، سازمان‌های حقوق بشری کجا هستند؟ چرا صدایی از آنان یا مصوبه ای از آنان شنیده نمی شود؟
 
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظر آباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نه تنها حقوق بین الملل را رعایت نکرده بلکه به حقوق انسان‌ها حمله کرده و نوعی هجمه به انسانیت صورت گرفته است،‌ سازمان ملل باید متناسب با وظیفه قانونی خود وارد صحنه شود.
 
حدادی در پایان تصریح کرد: سران کشورهای اسلامی نیز وظیفه سنگینی دارند، آه و ناله زنان و کودکان بی گناه باید تلنگری برای سران کشورهای اسلامی باشد و باید احساس تکلیف کنند. نسل کشی مردم مظلوم فلسطین باید متوقف شود، این ظلم‌ها پاسخ دارد و قطعا محور مقاومت در زمان مناسب به آن پاسخ خواهد داد.
 
 

شناسه خبر 75019