شناسه خبر:75247
1402/8/9 09:49:34

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه شاخص پاسخگویی صدور مجوزهای کسب‌وکار در این استان به 97 درصد رسیده است، گفت: تا پایان مهرماه تعداد 23 هزار و چهار درخواست در سامانه ملی مجوزها در این استان ثبت شده است.

سعید رشنوادی روز یکشنبه اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رصد سامانه درگاه ملی مجوزها در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، تأخیر صدور مجوزها به کمترین زمان در سال جاری رسیده است.وی تصریح کرد: شاخص پاسخگویی صدور مجوزها در استان از 96.1 در پایان شهریورماه به 97.2 درصد در پایان مهرماه ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام یادآور شد: با پیگیری‌های این اداره کل و مطابق گزارش‌های مرکز ملی پایش کسب‌وکار کشور، طی 15 ماه گذشته از شروع اجرای صدور مجوزها در درگاه ملی مجوزها، استان ایلام رتبه نخست کمترین تأخیر را داشته است.

رشنوادی تصریح کرد: تا پایان مهرماه تعداد 23 هزار و چهار درخواست در سامانه ملی مجوزها در استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از بین درخواست‌های ثبت‌شده، تعداد 15 هزار و 741 درخواست ثبت محور (اعلانی) و تعداد هفت هزار و 263 درخواست تأیید محور بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام بیان کرد: مجوز کسب‌وکار قالیبافی با تعداد سه هزار و 57 درخواست، بیشترین درخواست بین مجوزهای استان را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عمدتاً مجوزهای صادرنشده مربوط به نقص مدارک، درخواست‌های تکراری، درخواست غیر مرتبط و غیره اعلام شده است.

شناسه خبر 75247