شناسه خبر:75280
1402/8/9 12:08:24

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: پوشش رودخانه‌ها با برخی موانع مواجه بود که با ورود فرمانداری همدان و ارائه راهکارهای مناسب، این مشکل حل شد.

مسلم مخفی ضمن بازدید از عملیات اجرایی پوشش قسمت باقی‌مانده رودخانه کوی کوثر، ابراز کرد: پوشش رودخانه‌ها با برخی موانع مواجه بود که با ورود فرمانداری همدان و ارائه راهکارهای مناسب این مشکل حل و با همراهی شرکت آب منطقه‌ای و ورود خوب شهرداری به‌ویژه شهرداری منطقه چهار، به حمدالله پوشش رودخانه‌ها آغاز شد.

 

وی یادآور شد: پوشش رودخانه‌ها در برخی از قسمت‌ها ناتمام مانده بود که بوی نامطبوع آن باعث نارضایتی شدید مردم به‌ویژه ساکنان مجاور این رودخانه‌ها شده بود.

 

مخفی افزود: به دنبال ابراز نارضایتی مردم در فصل تابستان سال جاری موضوع در خطبه‌های نماز جمعه همدان نیز مطرح شد؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم همدان هم از منطقه بازدید و بر رفع این مشکل تأکید کرده‌اند.

 

فرماندار همدان اضافه کرد: هم‌اکنون کار لایروبی، استحکام‌بخشی دیواره‌ها و پوشش رودخانه کوی کوثر توسط شهرداری منطقه چهار همدان درحال انجام است.

 

وی افزود: علاوه‌بر پوشش رودخانه یک پارک مناسب در کنار همین رودخانه درحال احداث بوده که پاسخ مناسب به نیاز مردم منطقه و قابل تقدیر است.

 

مخفی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت بریس بتن کار پوشش رودخانه‌ها با دال‌های بتنی طراحی‌شده، ویژه‌ انجام می‌شود که از قابلیت‌های مقتضی برخوردار است.

شناسه خبر 75280