شناسه خبر:75425
1402/8/13 11:34:24

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 18 درصدی رشد تولید محصولات خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری با تمهیدات انجام شده در واحدهای بهره‌برداری و تعمیرات، قابلیت دسترسی این پالایشگاه به بیش از 99 درصد رسیده است.

امیر سالارآبادی روز پنج‌شنبه در این خصوص، اظهار کرد: به‌منظور حفظ پایداری میزان فشار خطوط انتقال گاز غرب کشور، میزان گاز تزریقی به خط سراسری 34 میلیون مترمکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش‌ یافته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال جاری برای رشد تولید، میزان خوراک‌های ارسالی به پتروشیمی ایلام در محصول اتان و گاز مایع خام به ترتیب بیش از 4 و 5 هزارتن افزایش‌ یافته است.

 

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: گوگرد تولید شده در این پالایشگاه با خلوص 99.99 درصد بوده که با حفظ کیفیت شاهد رشد بیش از یک هزار تن در کمیت نیز بوده است.

 

سالارآبادی به فروش محصولات تولیدی این واحد صنعتی اشاره و تأکید کرد: در 6 ماهه نخست امسال مجموع فروش محصولات رشد 56 درصدی را تجربه کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان تعمیرات اساسی سال جاری و با افزایش شاخص‌های کلیدی قابلیت اطمینان و اثربخشی، این پالایشگاه آمادگی کامل برای ورود به فصل سرما و تأمین پایدار گاز غرب کشور را دارد.

 

 

شناسه خبر 75425