شناسه خبر:75453
1402/8/13 14:25:23

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه تنگ‌نظری مسئولین عامل رکود توسعه استان همدان است، گفت: متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک‌ها سرگردان هستند

حجت‌الاسلام موحدی در همایش چهارمین مجمع سلامت اسدآباد ابراز کرد: جای تأسف است که متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک‌ها سرگردان باشند و کسی جوابگوی آن‌ها نباشد.وی با انتقاد از عملکرد بانک‌های اسدآباد در رابطه با ارائه تسهیلات به متقاضیان این نوع وام‌ها، گفت: هرروز تعدادی مراجعه‌کننده به دفتر امام‌جمعه می‌آیند و از عدم پاسخگویی مدیران بانک‌ها گله‌مند هستند.

امام‌جمعه اسدآباد یادآور شد: چنانچه دولت نمی‌تواند تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به سرانجام برساند، خواهش می‌کنم جوانان را به این مقوله امیدوار نکند.

وی به مرخصی بعد از زایمان زنان شاغل در ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این مهم در خیلی از ادارات رعایت نمی‌شود.

موحدی از فرماندار اسدآباد نیز خواست به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان، مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تنگ‌نظری مسئولین را عامل رکود در توسعه استان همدان دانست و گفت: امیدوارم روزی برسد که این تنگ‌نظری‌ها از سیستم اداری استان برداشته شود.

حجت‌الاسلام موحدی استان همدان را یکی از سخت‌گیرترین استان‌های کشور در اجرای قوانین اداری دانست و افزود: متأسفانه به‌دلیل همین سخت‌گیری‌ها، تمایل سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در استان کم است.

وی اذعان کرد: استان همدان در جذب نیرو خیلی سخت‌گیری می‌کند که این امر باعث می‌شود خیلی از ادارات با پست‌های خالی و کمبود نیرو مواجه باشند.

موحدی گفت: متأسفانه باورهای غلط باعث شده است مشکلات استان همدان دوچندان شود؛ بنابراین امیدواریم با ورود مجمع نمایندگان استان دغدغه‌ها و کاستی‌های موجود مرتفع شود.

شناسه خبر 75453