شناسه خبر:75474
1402/8/14 09:34:55

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم گفت: طی سه روز گذشته بیش از 100 کارمند، دانشجو و اعضای هیئت علمی به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان مراجعه کردند که در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

علی اصغر طیبی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز چهارشنبه به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 میز ارتباطات مردمی در دانشگاه کردستان دایر شد.

وی هدف از برپایی این میز را رسیدگی به درخواست متقاضیان و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌ها اعلام کرد و افزود: از طریق میز ارتباطات مردمی چهار ماهیت موضوعی درخواست، شکایات، گزارش‌های مردمی و ایده و نظر ارجاع داده می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم ادامه داد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بازه زمانی 15 روزه رسیدگی و مشکلات مراجعین حل شود.

طیبی در رابطه با روند پیگیری کار هم گفت: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردمی، درخواست‌ها توسط مدیر ارشد استانی بررسی و نظر کارشناسی اظهار می‌شود و در ادامه نماینده تام الاختیار وزیر دستور را به مجموعه مورد نظر صادر می‌کند سپس در سامانه سامد ثبت و از این طریق گردش کار می‌شود و جهت اقدام به دست شخص مورد نظر خواهد رسید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح 16 کلان پروژه، صبح پنجشنبه وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی کردند.

شناسه خبر 75474