شناسه خبر:75490
1402/8/14 10:43:22

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد.

راهپیمایی 13 آبان مردم کرمانشاه با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» از چهار راه مدرس آغاز و تا میدان آزادی این شهر ادامه یافت.

 

اقشار مختلف مردم کرمانشاه با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی که روی آنها شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و مرگ بر انگلیس درج شده بود، این روز را گرامی داشتند.

 

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اسکتبار انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فریبکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشته و جنایات وحشیانه اسراییل غاصب را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.

 

حاضران در راه پیمایی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلام و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند، یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان بیعت کردند.

 

آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، آدمک‌ها و تابوت روسای جمهور آمریکا و اسراییل و برپایی ایستگاه‌های نقاشی و موکب‌های پذیرایی از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمانشاه بود.

 

حمیدرضایی حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سخنران مراسم 13 آبان کرمانشاه بود و در پایان راهپیمایی هم قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل و استکبار جهانی قرائت شد که با تکبیر شرکت‌کنندگان در مراسم مورد تایید قرار گرفت.

 

 

شناسه خبر 75490