شناسه خبر:75633
1402/8/17 12:09:51

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه گفت: سامانه منتاک ابتکار دولت مردمی برای نظارت دقیق بر روند پیشرفت پروژه‌ها در سراسر کشور و ابزاری برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف است‌.

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه در نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، شهرداری و آبفا و شرکت توزیع نیروی برق در زمینه تکمیل و به‌روزرسانی سامانه منتاک؛ اظهار کرد: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور یا منتاک در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی سامانه منتاک را ابتکار دولت مردمی دانست و افزود: اطلاعات مختلف پیرامون آخرین وضعیت پروژه‌ها در سراسر کشور توسط دستگاه‌های اجرایی در این سامانه به شکل مداوم بارگذاری می‌شود‌.

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: با کمک این سامانه امکان بررسی و رصد آخرین وضعیت پروژه‌ها، نشست‌های کاری مرتبط، اعتبارات پروژه و ‌‌‌... در سطح استانی و ملی فراهم می‌شود امکان ارزیابی و میران پیشرفت آن‌ها میسر می‌شود.

 

وی تأکید بر ضرورت بارگذاری به موقع اطلاعات درخواستی در سامانه منتاک، گفت: عملکرد دستگاه‌های مختلف در این حوزه ملاکی برای ارزیابی مداوم عملکرد آن‌ها خواهد بود.

 

شناسه خبر 75633