شناسه خبر:75672
1402/8/18 11:43:03

سپهرغرب-گروه ورزشی: رکوردار پرتاب وزنه معلولان جهان که اخیرا در بازیهای پارآسیایی هانگژو نیز موفق به رکوردزنی و کسب نشان طلای این رقابت‌ها شد، از نحوه تقدیر مسئولین شهرستان پاوه از او گلایه کرد.

یاسین خسروی با اشاره به پایان بازیهای پاراآسیایی هانگژو، اظهارکرد: خوشبختانه در بازیهای پاراآسیایی هانگژو ضمن شکستن رکورد پرتاب وزنه این رقابت‌ها، با کسب نشان طلا بار دیگر پرچم کشورم را بالا بردم.
 
وی افزود: پس از بازگشت از این رقابت‌ها، مسئولین استانی در فرودگاه کرمانشاه استقبال خوبی از ما داشتند که جای تقدیر دارد، اما در بازگشت به شهرستان پاوه از نحوه تقدیر مسئولین شهرستان ناراحت شدم.
 
دارنده نشان طلای مسابقات بین‌المللی گرندپری فزاغ 2023 امارات ادامه داد: مسئولین شهرستان برای عرض تبریک به منزلم آمدند که از آنها تشکر می‌کنم و آن را کاری ارزشمند می‌دانم، اما در شان من به عنوان یک قهرمان ملی نیست که یک کارت هدیه یک میلیون تومانی برایم بیاورند.
 
وی تاکید کرد: از هیچکس گلایه و انتظاری ندارم. حتی اگر یک دسته گل و یا شیرینی هم برایم می‌آوردند، بیشتر خوشحالم می‌کرد تا اینکه با این مبلغ ناچیز مایه ناراحتی‌ام شوند.
 
خسروی اضافه کرد: مگر در طول تاریخ ورزش پاوه تاکنون چند نفر تاریخ سازی کرده و در میادین جهانی رکوردزنی داشته‌اند که مسئولین شهرستان اینگونه برخورد می‌کنند.
 
این ورزشکار پاوه‌ای که در مسابقات جهانی پاریس علاوه بر رکوردشکنی و کسب نشان طلا، سهمیه پارالمپیک پاریس را هم بدست آورده، گفت: در طول کمتر از یک سال گذشته سه نشان طلا و سه رکوردشکنی را برای ورزش کشورمان در مسابقات بین‌المللی و جهانی داشته ام، اما طی این مدت حتی یک بار نماینده شهرستان در مجلس با من به عنوان یک ورزشکار تاریخ ساز در پاوه تماس نگرفته و یک تبریک خشک و خالی هم نگفته است.
 
خسروی با بیان اینکه مسئولین استانهای دیگر پس از بازیهای پاراآسیایی تقدیرهای خوبی از ورزشکارانشان داشته اند، گفت: مگر ما با ورزشکاران اراک، کرمان و خوزستان چه تفاوتی داریم که باید آنها اینگونه مورد احترام باشند، اما ما در اینجا یا اصلا برخی مسئولین خود را به خواب می‌زنند و یا برخی دیگر هم با مبالغ بسیار اندک می‌خواهند از ما تجلیل کنند.
 
وی در پایان تصریح کرد: اهل گلایه نیستم، اما از برخی از رفتارها ناراحت می‌شوم و انتظار دارم مسئولین شأن و جایگاه قهرمانان را بهتر درک کنند.
 
 

شناسه خبر 75672