شناسه خبر:76121
1402/8/30 12:36:11

سپهرغرب-گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه از محل کنترل باک و فروش جایگاه‌های مرزی در پایانه مرزی ‏باشماق و بازارچه مرزی سیرانبند بیش از 203 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

جهانبخش نوکانی صبح امروز در ‏دیدار با فرماندار شهرستان بانه اظهار کرد: توجه جدی به امر مهم ‏سوخت‌رسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، نظارت کافی بر عملکرد جایگاه‌های عرضه ‏و CNG‏، فعال بودن گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از ‏شبکه فرآورده‌های نفتی، الکترونیکی نمودن توزیع گاز مایع، حضور مؤثر رؤسای نواحی در ارائه ‏خدمات مطلوب به مردم و تعامل و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرار گیرد.‏
 

وی به اقدامات اجرا شده در راستای تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه ‌های مرزی استان که نقش تأثیرگذاری در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورد‌‌های ‏نفتی داشته است، اشاره کرد و افزود: با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی‎ ‎مدت زمان کنترل و ‏فروش نفتگاز به کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی در مرزهای باشماق و سیرانبند به حداقل ‏ممکن رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه از محل کنترل باک و فروش جایگاه‌های مرزی در پایانه مرزی ‏باشماق و بازارچه مرزی سیرانبند بیش از 203 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

نوکانی در ادامه از پیشنهاد این شرکت برای اجرای طرح باک پر در مرزهای استان خبر داد و ‏اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده در مرز، کاهش زمان کنترل باک ‏کامیون‌ها، تسهیل فرآیند فوق در خصوص کامیون‌های صاداراتی و... از مزایای اجرای این طرح ‏است.

فرماندار شهرستان بانه نیز در این دیدار با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و ‏اقدامات صورت گرفته از سوی پخش منطقه کردستان، به‌ویژه تأمین و توزیع سوخت روستا‏های این ناحیه و سوخت بخش کشاورزی، تأمین و توزیع سوخت در سطح مجاری عرضه و ‏همچنین مباحث مربوط به روان‌سازی و چگونگی فعالیت بازرسین اعزامی از منطقه به‌ویژه در ‏بازارچه مرزی سیرانبند، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد.‏

 

 

شناسه خبر 76121