شناسه خبر:76140
1402/8/30 13:08:33

دونده پُرافتخار نابینایان همدان و دارنده مدال‌های رنگارنگ آسیایی و جهانی گفت: حضورم در مسابقات بین‌المللی کشور امارات نیازمند تأمین منابع مالی است.

حمید اسلامی روز دوشنبه اظهار کرد: این مسابقات حکم انتخابی پاراالمپیک و کسب سهمیه را دارد و از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه‌ها را به‌طور شخصی تأمین کرده‌ام، اما کامل و کافی نیست و برای اعزام نیاز به حمایت مالی مسئولان و خیرین بخش خصوصی دارم.

این دونده پُرافتخار همدانی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بین‌المللی امارات پس از مسابقات جهانی، معتبرترین رویداد دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان است و بهترین‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها حکم سهمیه پاراالمپیک 2024 پاریس فرانسه را دارند و بر این اساس تمامی کشورهای صاحب نام شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیران دستگاه ورزش همدان قول‌هایی مبنی بر حمایت داده‌اند و امیدوارم سایر مسئولان نیز حمایت لازم را داشته باشند.

اسلامی با اشاره به اینکه همه‌روزه تمرین اختصاصی برای بالا بردن سطح آمادگی خود را در همدان دنبال می‌کنم، یادآور شد: پس از سپری شدن دوران محرومیتم، انگیزه بالایی برای حضور در میادین بین‌المللی و کسب سهمیه دارم.

 

شناسه خبر 76140